Blogg listad på Bloggtoppen.se

Efter efterfesten med Syrran min!!!

I fredags åkte ett gäng av oss vidare till Pure där även min syster var och vi feeeestade liiiiiite granna!!!! Mycket roligt, min syrra är heeeeeeelt galen, shotta hit och shotta dit, dansa hot och flirta hit och flirta dit, shotta vatten....ööööh hon fick nog det om bakfoten.

Tyvärr var jag både lat och rädd så jag tog aldrig fram min system kamera därinne men så här såg det ut när vi skulle släppa av henne hemma!!!





Allt började i bilen där syrran satt frenetiskt och fotade.....mest sig själv så klart!!!



Snyggt Yasmin, mycket snyggt!!! TACK :)



Så säger syrran, som hon alltid säger "se sexig ut" och då blir min bild så här........



Määä lääääg aaaaaaaaaaaaaaaaaaav neeeeeeeeej........



Fina systrarna......Fulla systrarna :)




Så här såg det ut när vi klev ur bilen......hon ville ha fina vinter bilder sa hon.....?!?!?!




Är detta en vintrig bild? Nu förstår jag inte riktigt Syrran!!!




Syrran tackla ner mig i snön......



Jag mulade henne.....



Jag höll lugnet....



Och vi dog av skratt!!!!



Voila!!!



Sen ville syrran visa sin syskonkärlek.....



Och jag fick den FETASTE pussen på min kind!!!! That's Löööööv!!!



Men det slutade inte där!!! NEJNEJNEJ!!!! Utan en FEEEEET puss på munnen också!!!!! She is nuts!!!



Här tänkte jag *puh* äntligen hem och sova....påväg in i porten.....



Men ett sista ryck från Syrran var förstås nödvändigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0